دفاع مقدس، دروازه‌ای از گنجینه‌های پنهان  و مواهب دین اسلام را آشکار کرد

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دفاع مقدس را یکی از برکات بزرگ الهی دانست که توسط زبون ترین و خوارترین دشمنان به ما تحمیل شد و دروازه ای به روی بسیاری از گنجینه های پنهان و مواهب دین اسلام از جمله، غیرت، فداکاری، ایثار ، از خودگذشتگی و... به روی ما گشود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز|، حجت الاسلام اسماعیل پاکنژاد، در مراسم غبارروبی از گلزار شهدا و بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برگزار شد، افزود: شهدا  چراغ های هدایتی هستند که در مسیر تاریک و پر از ضلالت دنیا ، چراغ هدایت بشریت را به دست گرفته اند و هر کس با تاثیر پذیری از این عزیزان در این مسیر قرار گرفت به سعادت دنیوی و اخروی نایل خواهد شد و هر کسی نیز مسیر خود را از واقعیت ها جدا ساخت ، گمراه و پشیمان خواهد گشت.

وی با بیان اینکه، شهید کسی است که با توجه به اعتقادات راستین خود ، در مسیر اهداف و آرمان ها ی خود ، از بهترین و بزرگترین سرمایه خویش که همان جان و مال خویش است گذشته و آن را در مسیر اهداف خویش در طبق اخلاص و اهدا گذاشته است.

دفاع مقدس، دروازه‌ای از گنجینه‌های پنهان  و مواهب دین اسلام را آشکار کرد

پاکنژاد با اشاره به شان و منزلت شهدا یادآوری نمود: شهدا همیشه زنده اند زیرا همیشه منشا خیر و برکت و اثرند افزود: بسیاری از افراد در ظاهر زنده هیچگاه نمی توانند منشا اثر در طبیعت باشد ولی شهدا با آنکه در جمع ما نیستند ولی  همواره منشا اثرند و این نشان از زنده بودن شهدا دارد.

پاکنژاد با بیان خاطره ای از سفر راهیان نور، گفت: در یکی از سفرهای راهیان نور که جمع کثیری از دانشجویان حضور داشتند به مکانی که شهید ابراهیم هادی در آنجا به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند رسیدیم  و وقتی زندگی نامه این شهید را شنیدیم و صحنه های شهادت این عزیز در ذهن ها مرور شد، در دل دانشجویان انقلابی بر پا شد و آنگونه تحت تاثیر این فضای معنوی و روحانی قرار گرفته بودند که قابل وصف نبود و همه این برکات نشان از مقام شامخ شهدا و منشا اثر بودن آنها دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112121

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =