دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افتتاح شد

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، امام جمعه و مسئولان شهرستان نجف‌آباد افتتاح و آغاز به کار کرد.

 شریفانی در مراسم افتتاحیه دفتر مستقل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد نجف آباد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را سمبل روحانیت در دانشگاه ها دانست و افزود: رسالت روحانیت در دانشگاه‌ها، نشر و توسعه فرهنگ دینی و صیانت از ارزش های دینی اخلاقی و مبارزه با افکاری است که شبانه روز و حتی به صورت مجازی اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده و سعی در برهم زدن عقاید جوانان دارد. این رسالت که شیرین‌ترین، سخت‌ترین و سنگین‌ترین رسالت‌هاست به عهده روحانیون در داخل دانشگاه‌ها است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید افتخار کنیم در محیط علمی، شاداب و با نشاط در خدمت جوانان و دانشجویان هستیم و از طرف دیگر باید به حساسیت موضوع توجه خاصی داشته باشیم تا بتوانیم حافظ بنیاد اصلی وجود انسان‌ها که همان عقاید و باورهاست، باشیم.

وی در ادامه به آیه شریف ۱۵۹ سوره آل‌عمران اشاره کرد و گفت: اگر در زندگی و در امور محوله و امور روزانه ۱۰ نکته‌ای که در این آیه وجود دارد را منشور و سرلوحه کارها قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم بود، اولین مبنای کار مهربانی با پشتوانه خدایی باخط مشی ملایمت و مهربانی، روابط عمومی و جاذبه بالا، عفو و گذشت است که یکی از بهترین ارزش‌های اخلاقی است، مشورت در کارها، عزم جدی بر عمل و توکل به خدا و صداقت در کارها از هدایت‌های  این آیه شریفه است.

 مرتضی خوشنویس‌زاده رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان نیز در این جلسه گفت‌: ابعاد و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به لحاظ علمی و فرهنگی و جهات مختلف دیگر وسیع و تأسیس دفتر مستقل نهاد نمایندگی اتفاق بسیار مبارک و مهمی است که تصویب آن در شورای نمایندگان مقام معظم رهبری و شروع به کار آن را تبریک می گویم.

وی افزود: با وجود عظمت معنوی در شهر نجف‌آباد و شهدای این شهر و حجت خدا شهید محسن حججی، برکت بسیار عظیمی در نجف آباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وجود دارد که با همدلی وهم‌افزایی مثال زدنی زمینه بسیارخوبی برای خدمت به مردم و دانشجویان در این شهر فراهم است.

خوشنویس‌زاده، دفترمستقل نهاد نمایندگی در واحد نجف‌آباد را دهمین دفتر نهاد استان دانست و گفت: امیدواریم این دفتر الگویی نمونه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باشد که در کل کشور همانند سایر موفقیت‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد زبان زد شود.

 مسعود عابدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز در این مراسم، گفت: در مسیری که مقام معظم رهبری به تبعیت از حضرت امام راحل مشخص کرده اند و محور آن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، سه واژه کلیدی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، هدف است که دانشگاه‌ها به عنوان موتور پیشتاز این بیانیه هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با این مجموعه بسیار فاخر و عظیم و با حضور مدیران متعهد و متدینی که دارد، بتواند الگویی پیشتاز در بین همه دانشگاه‌ها در تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری باشد.

در این مراسم مسعود عابدی با حکم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مستقل نجف آباد معارفه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112128

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =