وعده وزیر کار برای پرداخت معوقات کارکنان فنی و حرفه‌ای به کجا رسید؟

کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نسبت به پرداخت معوقات خود اعتراض داشتند و وزیر کار وعده رسیدگی دوهفته‌ای داده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، ۱۷ شهریور بود که جمعی از کارمندان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات و حقوق‌های کم خود مقابل وزارت کار تجمع کردند. این تجمع کنندگان معتقد بودند که اوضاع فعلی آن‌ها نتیجه مدیریت نادرست است.

بیشتر بخوانید

مهلت دوهفته‌ای وزیر کار برای رسیدگی به حقوق کارمندان فنی‌حرفه‌ای

سازمان فنی و حرفه‌ای ۶۳ زیرمجموعه دارد و کارمندان زیادی در آن فعالیت می‌کنند اما در روزهای اخیر این افراد نسبت به پرداخت نشدن حق مسکن، ایاب ذهاب و غیره از سال پیش تا کنون معترض بودند و مدیران در پاسخ می‌گفتند که سال مالی ۹۹ بسته شده و پاسخ قانع کننده‌ای برای پرداخت نشدن حق و حقوق نزدیک به  ۷۰۰ نفر از پرسنل نداشتند.این پرسنل در ۳۰ مرکز استان تهران و نزدیک به ۳۰۰ رشته تدریس می‌کنند اما معتقدند که پایه حقوق آن‌ها از همه ارگان‌های دولتی کمتر است. هنوز پرسنل با ۲۰ سال سابقه تبدیل وضعیت نشده و قرادادی هستند و اضافه‌کاری هم به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

این تجمع به اینجا ختم شد که حجت‌الله عبدالملکی؛ وزیرکار مهلت دوهفته‌ای برای رسیدگی به موضوع مشخص کرد. تصمیم گرفتیم که موضوع را بعد از دو هفته مجدد پیگیری کنیم تا ببینیم که وعده وزیر به عمل تبدیل شده یا درحد وعده باقی مانده است.

امیر صابری؛ نماینده تجمع کنندگان در این خصوص به ایسکانیوز گفت: تنها کاری که تا کنون انجام شده است، تغییر مدیر فنی و حرفه‌ای استان تهران و پرداخت بیش از ۹۰ درصد از معوقات امسال بود اما پایه حقوق‌ها تغییری نکرده و هنوز اقدامی برای پرداخت معوقات سال گذشته انجام نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =