یکی از عناصر بارز داعش در الانبار عراق دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد یکی از عناصر بارز گروه تروریستی داعش را در استان الانبار دستگیر کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل ازشبکه رسانه ای روداو، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد یکی از تروریست های مهم داعش که سمتِ به اصطلاح «وزیر کشاورزی» را برعهده داشت، در عملیاتی بی نظیر در استان الانبار دستگیر شد.

این مرکز امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای افزود: «یگان اطلاعات نظامی لشکر دهم تحت نظارت مستقیم مدیر اطلاعات نظامی در عملیاتی بی نظیر و برخاسته از اطلاعات دقیق، پیگیری مستمر و کمین نفوذ ناپذیر موفق شد یکی از تروریست های مهم را در منطقه «ابو فراج» در استان الانبار بازداشت کند.

بر اساس این بیانیه، این تروریست سمتِ به اصطلاح وزیر کشاورزی باندهای تروریستی داعش را برعهده داشته است. او هنگام نبردهای آزادسازی از استان الانبار خارج شد و در روزهای اخیر بار دیگر به این استان بازگشت و در زمانی مثال زدنی در دام نیروهای اطلاعات نظامی گرفتار شد. این عضو داعش براساس ماده 4 قانون تروریسم از مهمترین افراد تحت تعقیب بود.

تروریست های داعش همزمان با نزدیک شدن به موعد خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق و برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی تلاش های نافرجامی را برای هدف قرار دادن مردم و انجام عملیات هایی پراکنده در استان های مختلف با هدف نا امن نشان دادن کشور عراق انجام داده اند که با مقابله نیروهای عراقی مواجه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1112154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =