پیام تبریک معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه آفرینان و تاریخ‌سازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه آفرینان و تاریخ‌سازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

در پیام حیدری آمده است: دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ملت ایران است که مجاهدت و دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. مقاومت ۸ ساله ملت فداکار ایران در جنگ تحمیلی، سند افتخاری برای نمایش عظمت و اراده مردمان این سرزمین در برابر تجاوزگران است.

در ادامه این پیام آمده است: همزمانی بهار تعلیم و تربیت با هفته شکوهمند دفاع مقدس، تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تربیتی را به یاد و خاطره شهیدان متبرک ساخته و آینده‌سازان کشور را، نسبت به پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر علم و دانش استوارتر کرده است. کارنامه درخشان استقامت و پایبندی به باورهای دینی در میان مردم ایران، همواره عرصه را بر دشمنان این مرز و بوم تنگ و مسیر موفقیت ملت سربلند را هموار کرده است.

در این پیام تاکید شده است: دانشگاه آزاد اسلامی ۳۱۸ شهید والامقام را در عرصه‌های دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این حیث در میان مراکز علمی و دانشگاهی پیشتاز است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور شجاعت و تاریخ‌سازی ملت بزرگ ایران است، فرارسیدن این هفته را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =