با امتیاز عالی و اختلاف زیاد به پیروزی رسیدم / امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم

هانیه رجبی عضو تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد اسلامی از عملکرد خودش و ثبت امتیاز بالا در بخش تالو ابراز خشنودی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ تالوکار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز صحبت هایی را در مورد شرایط برگزاری مسابقات لیگ ووشو و عملکرد خودش در این بازی ها مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.

امیدوارم با تلاش بچه ها بهترین نتیجه را بگیریم

لیگ امسال بسیار عالی و با کیفیت بسیار بالا و متفاوت با سال های گذشته برگزار شد. از عملکرد خودم راضی هستم و خدارا شکر می کنم که توانستم آن چیزی را که می خواستم به اجرا در بیاورم.

تیم دانشگاه آزاد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و بچه ها تلاش خودشان را انجام دادند. امیدوارم که با تلاش بچه ها تیم ما بهترین نتیجه را بگیرد.

با امتیاز عالی و اختلاف زیاد به پیروزی رسیدم

سبک اصلی من که در آن صاحب چندین مدال جهانی و آسیایی شده ام فرم نان چوان و نان دائو است اما بخاطر شرایط تیم و تصمیم کادرفنی امسال در بسته دائوشو و گوئن شو شرکت کردم که با امتیاز بسیار عالی و اختلاف زیاد نسبت به رقبا موفق شدم این بسته را با پیروزی به پایان برسانم. در بخش تالو گرفتن امتیاز ۹.۷۰ امیتاز سطح بالا و عالی است که من موفق به ثبت آن شدم به همین دلیل از عملکرد خودم خرسند هستم.

امیدوارم در بازی های آسیایی پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم

در اواخر مهر مسابقات آنلاین جهانی برگزار خواهد شد که من در سبک نان چوان و نان دائو شرکت خواهم کرد. بعد از آن هم مسابقات کشوری برگزار می شود که برای موفقیت در این مسابقات تمام تلاشم را خواهم کرد. همچنین بازی های آسیایی را نیز در پیش داریم که هر چهار سال یک بار برگزار می شود که مهم ترین رویداد ووشو نیز محسوب می شود به همین خاطر نهایت تلاشم را می کنم تا در این مسابقات پرچم کشورمان را به اهتزار در بیاورم.

در پایان از کادرفنی و تمام مربیانم و کسانی که در این راه به من و تیممان کمک کردند تشکر می کنم. همچنین برای تمام بازیکنان و تیم دانشگاه آزاد آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر: 1112240

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =