وضعیت نامعلوم پروژه اورژانس پرتویی اراک

پس از گذشت ۷ ماه از افتتاح پروژه اورژانس پرتویی و سوختگی توسط رییس جمهور سابق در اراک، این مرکز هنوز شروع به کار نکرده است.

به گزارش خبرنگار اراک خبرگزاری ایسکانیوز، چندین پروژه ملی  ۲۰ فروردین ماه امسال همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، در استان مرکزی افتتاح شد که یکی از آنها پروژه اورژانس پرتویی، سوختگی و سوانح بود. پروژه‌ای که به گفته مسئولان برای آن حدود هزار میلیارد ریال هزینه شده و ۳۳ تخت عادی، ۱۰ تخت آی سی یو و دو اتاق عمل دارد.

اما اکنون پس از گذشت ۱۶۰ روز از افتتاح این مرکز که توسط رئیس جمهور و با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولان صورت گرفت، همچنان شرایط پذیرش و خدمت رسانی به بیماران فراهم نشده است.

سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک تیر ماه امسال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این مرکز تا مرداد ماه پذیرش بیمار را آغاز خواهد کرد. همچنین خانی‌دخت رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع)  نیز چند روز پیش گفته بود این پروژه آماده بهره برداری است و طی روزهای آتی شروع به پذیرش خواهد کرد.

اما تصویری که تنها از محوطه بیرونی این ساختمان مشاهده می‌شود بر خلاف این ادعاست و ظاهرا باید مدت طولانی‌تری را تا آغاز به کار و خدمت رسانی این مرکز صبر کرد.

نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که پیمانکاری که اکنون وظیفه پیش‌برد این پروژه را بر عهده دارد، همان پیمانکار سابق بیمارستان ولیعصر (عج) اراک است که بدلیل بدقولی و کندی در اجرای پروژه، با ورود قوه قضاییه برکنار و خلع ید شد.

گفتنی است جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، علت افتتاح زودتر از موعد این پروژه مهم را «فشار سازمان انرژی اتمی» اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =