برگزاری همایش پیاده‌روی در واحد یزد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

همایش پیاده‌روی صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درآستانه اربعین حسینی صبح امروز اول مهرماه در واحد یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد همایش پیاده روی صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درآستانه اربعین حسینی صبح پنج‌شنبه  اول مهرماه در واحد یزد به همت اداره تربیت بدنی حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و جمعی از کارکنان حضور داشتند، مسیر پیاده روی از درب ورودی تا معراج الشهدای گمنام مسجد شهید صدوقی این دانشگاه بود.

حجت‌الاسلام زارع در ادامه در جوار هشت شهید گمنام دانشگاه با اشاره به آیه ۶۴ سوره مبارکه انفال بیان کرد: در دفاع ۸ ساله جنگ تحمیلی، رزمندگان ما با دست خالی حمله به خاک دشمن حمله می‌کردند و پیروز میدان هم می‌شدند. اگر ما با اقتدار و ایمان واقعی وارد هر کاری شویم، هم صاحب اقتدار دنیوی و هم صاحب اقتدار اخروی خواهیم شد؛ چرا که روحیه جهادی داشتن همراه با دلگرمی، ایمان و تقوی به عنایت و نگاه با محبت پروردگار به بندگانش بوجود می‌آید. 

در پایان مراسم به ۲۰ نفر از همکاران حاضر به قید قرعه، هدایای ورزشی به رسم یادبود اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =