۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان واکسینه شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: ۹۰ درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان واکسینه شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه ۹۰ درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان واکسینه شدند گفت: مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در حال دادن خدمات به دانشگاهیان است.

وی در بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد بندرعباس جزو اولین مراکز واکسیناسیون بندرعباس است که از ۲۸ اردیبهشت فعالیت خود را با همکاری وزارت بهداشت آغاز کرد. روزانه ۸۰۰ تا هزار نفر را در دوشیفت صبح و بعد از ظهر واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۷۰هزار نفر در این مرکز واکسینه شده‌اند گفت: این مرکز در حال خدمات دادن به دانشجویان و مردم  بندرعباس است.
این مقام دانشگاهی افزود: واکسیناسیون دانشجویان بدون محدودیت سنی از شنبه ۲۰ شهریور ماه طبق اطلاعیه وزارت بهداشت درحال انجام است که ۱۹۰۰ دانشجو از این تاریخ تا کنون در این مرکز واکسینه شده‌اند. براساس آمار گرفته شده از واحدهای استان تا کنون،  بیش از ۸۰ درصد دانشجویان یعنی حدود ۱۸ هزار نفر واکسینه شده‌اند که از این تعداد حدود ۸ هزار نفر از واحد بندرعباس هستند.

کامرانی گفت: ۲۵۸ عضو هئت علمی و ۴۷۴ کارمند نیز تا کنون دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند، امیدواریم این روند با سرعت بیشتر و تا اتمام واکسیناسیون کامل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112262

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =