امضا تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا و صندوق پژوهش و فناوری

جلسه هم‌اندیشی بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه هم‌اندیشی بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با مدیران صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس و مدیران واحد ورامین-پیشوا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای واحد متبوع به تشریح خلاءهای موجود در زیست بوم پژوهش و فناوری پرداختند.

در ادامه عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در صندوق طی یک سال اخیر ارائه کرد و در ادامه راه‌های افزایش کمی و کیفی خدمات صندوق به اکوسیستم فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین فرآیند حمایت از پژوهشگران و نخبگان واحد ورامین-پیشوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه مقرر شد با هدف فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان و همچنین مباحث مربوط به عاملیت مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز واحد ورامین-پیشوا، اقدامات لازم از سوی صندوق به عمل آید. همچنین از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-پیشوا پیشنهاداتی مربوط به اعطای عاملیت مالی بخشی از منابع مالی و ورود صندوق به پروژه‌های پژوهشی آتی با شرکت شهرک‌های صنعتی تهران ارائه گردید. در پایان جلسه نیز، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ۲ طرف به امضا رسید.

لازم به ذکر است ااین جلسه با حضور  پهلوان افشار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا، موسوی معاون پژوهشی واحد، علیرضا شهاب‌لواسانی مدیر مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین تولید غذای سالم، بیژن خورشیدپور مدیر مرکز رشد، موسوی مدیر باشگاه پژوهشگران جوان واحد، عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =