خادمان دانشگاه آزاد اسلامی در سه موکب مسیر نجف به کربلا حضور دارند

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی از حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در قالب خادمان اربعین حسینی در مسیر نجف کربلا خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احمد صالحی آرا رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقرار و خدمات رسانی موکب های دانشگاه در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تعدادی از کارکنان و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و واجد شرایط سفر به عتبات عالیات بودند، در قالب خادمین اربعین حسینی در موکب‌های دانشگاه آزاد اسلامی، به کربلای معلی اعزام شدند.

وی ادامه داد: امسال دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری و تعامل موکب‌داران عراقی و ایرانی، اقدام به راه‌اندازی دو موکب در طریق نجف به کربلا کرده است. موکب عمود ۵۶۴ توسط بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و عمود ۷۷۰ نیز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دایر شده و خادمین دانشگاه آزاد اسلامی آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از عزاداران و زائران حسینی هستند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز در شهر کربلا و در موقعیت مجسرالعباس، در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

صالحی آرا در پایان ابراز امیدواری کرد با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی در کشور، سال آینده پذیرای حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حماسه عظیم اربعین حسینی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112329

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =