انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری 

 تفاهم‌نامه همکاری میان دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و حوزه معاونت پژوهش و فناوری و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی میان دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و حوزه معاونت پژوهش و فناوری و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منعقد شد.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این باره گفت: با هدف گسترش فعالیت های علمی، پژوهشی، آموزشی مشترک و با رویکرد بهره گیری از پتانسیل های موجود بین  فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تفاهمنامه مشترک در 4 ماده منعقد شد.

بهاره بنی طالبی بیان کرد: در این تفاهم‌نامه بر ضرورت بهره گیری هدفمند از امکانات علمی، آزمایشگاهی و تجهیزات برای پژوهشگران، نیروی انسانی متخصص و باتجربه و امکانات فنی و مشاوره‌ای هر دو سازمان تاکید شده است.

وی در پایان افزود: از دیگر مفاد تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری سخنرانی، همایش و کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان همچنین خانوداه‌های آن‌ها، انجام طرح‌های پژوهشی و کاربردی مشترک و همکاری در زمینه انتخاب موضوعات پایان نامه تحصیلات تکمیلی در راستای رفع چالش‌های موجود از منظر نیروی انتظامی با رویکرد علمی و چاپ کتاب های الکترونیکی کاربردی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =