پایان کار رسمی مددی در استقلال با یک پیام خداحافظی

احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که جای خود را به مصطفی آجورلو داده است، در پیامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد مددی با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با هواداران باشگاه استقلال و قدردانی از حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:

«تغییرات بخش جدایی‌ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دوی امدادی است که باید به هم‌تیمی بعدی سپرده شود. خرسندم که نزدیک به یک سال به‌عنوان مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به هواداران شریف و بزرگ را که سرمایه‌های اصلی و واقعی باشگاه هستند، داشتم.

وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی چشمداشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال تلاش کردند، از جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز تشکر و قدردانی کنم. همچنین برای جناب آقای آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای جدید هیئت مدیره آقایان عبداللهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

در پایان بار دیگر از هواداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار هواداران روزهای شیرین و پرافتخار خود را تکرار کند.

احمد مددی
3 مهرماه 1400».

انتهای پیام/

کد خبر: 1112487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =