برگزاری دوره مقدماتی آشنایی با سفیران انقلاب اسلامی

دوره مقدماتی آشنایی با هفت کشور منطقه (سفیران انقلاب اسلامی) به همت هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان برگزار شد.

عبدالهادی ده‌باریزی مسئول هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، درباره برگزاری دوره مقدماتی آشنایی با هفت کشور منطقه (سفیران انقلاب اسلامی )  اظهارکرد: هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان با دوره مقدماتی آشنایی با هفت کشور منطقه (سفیران انقلاب اسلامی )  را بصورت مجازی در پلتفرم اسکای روم در قالب ۱۳ جلسه برگزار کرد.

وی افزود: اجرای فرمان مقام معظم رهبری نسبت به ورود دانشجویان به مسائل بین الملل و کنشگری در این باب، شناسایی دانشجویان و طلاب علاقمند به فعالیت های بین الملل، تبیین اهمیت و نقش جنبش دانشجویی در فعالیت‌های بین‌الملل و تبیین اهمیت نقش ایران در منطقه از جمله اهداف این دوره آموزشی محسوب می‌شود.

ده باریزی ادامه داد: دوره سفیران انقلاب اسلامی به صورت کشوری برگزار شد و از تمامی دانشگاه های کشور در این دوره شرکت داشتند . مدرسین دوره سفیران انقلاب اسلامی از مدرسین کشوری مجرب و توانمند هستند که به صورت فیزیکی در کشور یا در برخی کشورهای اطراف مانند فلسطین تدریس داشتند؛ البته به جز مدرس افغانستان که از برادران افغانستانی مقیم ایران و تحصیل کرده ایران هستند.

مسئول هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: فایل‌های ضبط شده این دوره  در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار داده شده است.  همچنین تمام جلسات دوره ضبط و بصورت فایل صوتی قرار داده شده است  که محتوا مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در دوره ۵۳ نفر برادران  و ۷۰ نفر خواهران از دانشجویان و طلاب سراسر کشور و حتی خارج از کشور هستند. از این تعداد ۵۰ تا ۶۰ نفر در هر جلسه به صورت آنلاین حضور داشتند و تعدادی بدون ثبت‌نام در هر جلسه بصورت موردی یا تک کشور شرکت می‌کردند. در هر جلسه نیز به صورت متناوب پرسش و پاسخ انجام می‌شد.

ده باریزی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه افرادی علاقمند به استفاده از محتواهای تولید شده هستند، می توانند با مراجعه به کانال هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در پیام رسان بله از این محتواها استفاده کنند. هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در نظر دارد دوره‌های تخصصی هر یک از کشورها برگزار کند و با تشکیل هسته‌های تخصصی، به کنشگری بین المللی بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =