پرورش‌خواه: استقلال با این بازیکنان شانس قهرمانی ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد که آبی‌پوشان با این بازیکنانی که در اختیار فرهاد مجیدی هستند، شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بهروز پرورش‌خواه در ارتباط با تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال و انتخاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: من امیدوارم که این تغییرات اتفاقات مثبتی را در استقلال به وجود آورد و آرامش به تیم برگردد. متأسفانه در فصل گذشته چالش‌های زیادی ایجاد شد، ولی حالا همه انتظار دارند که هیئت مدیره جدید بتواند آرامش را به باشگاه برگرداند و مشکلات استقلال را حل کند.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند در فصل آینده بعد از هشت سال قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد: من استقلال را دوست دارم و به‌عنوان یک هوادار صحبت می‌کنم. در گذشته بازیکنان سطح بالا و ملی‌پوش به استقلال می‌آمدند، ولی الان همه چیز تغییر کرده است و بازیکنان متوسط به استقلال می‌آیند تا شاید پیشرفت کنند و به تیم‌های دیگر بروند.

وی در ادامه افزود: من معتقدم استقلال جای بازیکنان امتحان پس داده است نه جای بازیکنانی که بیایند و بخواهند امتحان شوند. شما می‌بینید که در هر فصل تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار و سطح بالای استقلال از این تیم جدا می‌شوند و بازیکنان متوسط باقی می‌مانند، ولی این وضعیت را در پرسپولیس نمی‌بینید و آنها به خاطر ثباتی که دارند نتیجه هم می‌گیرند.

پرورش‌خواه در خاتمه خاطر نشان کرد: من بازیکنان استقلال را دوست دارم، ولی اعتقادم این است که استقلال با این نفرات شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت. اکثر بازیکنان استقلال متوسط هستند و این تیم برای اینکه بتواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد نیاز به جذب بازیکنان سطح بالا دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1112561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =