ارائه نتایج پروژه ملی آسیب‌شناسی آموزش مجازی

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نتایج «پروژه ملی آسیب‌شناسی آموزش مجازی» را برای روسا و معاونین آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مراکز استان‌های کشور ارائه داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج پروژه ملی آسیب‌شناسی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای مجازی با ریاست شمس رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور چگین معاون، عابدی و سایر همکاران حوزه مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر توسط بیژن خلیل‌مقدم به‌عنوان مجری پژوهش برای روسا و معاونان آموزشی دانشگاه‌های آزاد مراکز استانهای کشور ارائه شد.

در آغاز جلسه شمس، ضمن معرفی حجم پروژه، هدف آن را ارتقای کیفیت آموزش و افزایش سطح رضایت دانشجویان نسبت به آموزش مجازی اعلام کرد. وی این پروژه پژوهشی را به لحاظ کمّی و کیفی، وزین و مطلوب برشمرد.

 شمس گفت: در روزهای آینده، فایل کامل پروژه در اختیار واحدهای مراکز استان‌ها قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود روسا و معاونان آموزشی، طی جلساتی با روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی، آنان را در جریان نتایج قرار دهند به نحوی که ضمن ارائه نقطه نظرات به منظور اصلاح و تقویت نتایج؛ در ترم جاری، از نتایج مذکور بهره‌مند شوند.

در ادامه، بیژن خلیل‌مقدم، ضمن معرفی فرآیند کلی انجام کار، روش شناختی پژوهش(نوع تحقیق، جامعه و نمونه آماری، روش‌ها، رویه‌ها، ابزارها، تکنیک‌ها و نرم‌افزارهای مورد استفاده)؛ نتایج را در 5‌بخش (شناسایی آسیب‌ها، ارائه راهکارهای خلاق، سطح پذیرش آموزش مجازی، سطح سواد مجازی دانشجویان و سطح رضایت دانشجویان نسبت به آموزش مجازی) ارائه کرد. 
در پایان خلیل مقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لردگان دو پیشنهاد به منظور تسهیل انتقال و بهره‌برداری نتایج تحقیق برای کلیه کاربران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ارائه داد. 

تبدیل نتایج به‌صورت اینفوگرافیک‌های جذاب و ارائه نتایج برای ذی‌نفعان استان‌ها به‌صورت مجزا با هدف بومی‌سازی نتایج برای هر استان، دو پیشنهاد مذکور بود که مورد استقبال رئیس جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =