نحوه حضور کارکنان در دانشگاه تهران تغییر کرد

معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای، نحوه حضور کارکنان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارکنان این دانشگاه را اعلام کرد.

در بخش اول این اطلاعیه آمده است: با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت نارنجی، نحوه حضور کارکنان از تاریخ سوم مهر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی مشخص شده است.  بنابراین کلیه مدیران دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و معاونان، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت‌های پرسنل واحد خود است.

در این اطلاعیه مطرح شده است: رؤسا و معاونان اداری و مالی واحدها ترتیبی اتخاذ کنند تا امور و فعالیت‌های واحد، با دو سوم حضور فیزیکی کارمندان و یک سوم به صورت دور کار هستند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: شرایط دوری شامل کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال است. همچنین آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوط از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید کند. در صورت  تأیید نشدن مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند در کلیه شیفت‌ها بر اساس روال قبل و بدون تغییر است.  نحوه حضور سایر کارکنان در واحدهای غیر از استان تهران بر اساس رنگ وضعیت شهر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =