راه‌اندازی موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در کربلا

موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در شهر کربلا راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در شهر کربلا راه اندازی شد. این واحد اقدام به راه‌اندازی موکب با شعار «جهان اسلام قوی» در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی کرده است، که از جمعه دوم مهر ماه برپا و تا غروب اربعین، در عمود ۱۴۰۱ در شهر کربلا برقرار خواهد بود.

راه‌اندازی موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در کربلا

راه‌اندازی موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک در کربلا

از اقدمات موکب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگزاری مسابقه عکاسی

مسابقه عکاسی با موضوع «ما ملت امام حسینیم»، با هدف جمع‌آوری عکس‌های مرتبط با موضوع حماسه اربعین و راهپیمایی شکوهمند این روز برگزار می‌شود. عموم افراد می‌توانند تا پایان ماه صفر در مسابقه شرکت کرده و جزء یکی از برندگان سفر زیارتی به مشهد مقدس باشند. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه به آدرس int.iauec.ac.ir/festival مراجعه کنند.

از ارائه خدمات سلامت تا پذیرایی از زائران

در موکب دانشگاه، خدمات پزشکی مانند اندازه گیری فشار خون، اکسیژن خون و تب، به زوار محترم اربعین ارائه می‌شود. براساس هماهنگی به عمل آمده در صورت نیاز، افراد برای معاینه بیشتر به مراکز بهداشتی مستقر در کربلا معرفی خواهند شد. همچنین در همکاری مشترک با موکب‌ شهرهای بصره و بغداد، از زائران حسینی در وعده‌های مختلف پذیرایی می‌شود.

عکاسی ۳۶۰ درجه از راهپیمایی

از جمله دیگر اقدامات این موکب، تولید محتوای جامع و شایسته از زیبایی‌های راهپیمایی زوار در اربعین حسینی است. تولید عکس و فیلم ۳۶۰ درجه، عکاسی در اماکن زیارتی و تصویربرداری از راهپیمایی عاشقان حسینی از جمله اقداماتی است که موکب به این منظور انجام خواهد داد. علاقمندان هر روز برای مشاهده تصاویر جدید می‌توانند به آدرس int.iauec.ac.ir/arbaeen۱۴۰۰ مراجعه و از تصاویر و مطالب بارگزاری شده استفاده کنند.

در حاشیه این سفر، جلسات متعددی نیز با نخبگان دانشگاهی و علمی کشور عراق، به منظور تبادل نظر برگزار شد. پیش از شروع راهپیمایی اربعین، دوره آموزش زبان عربی ویژه اربعین توسط «واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی» برای دومین بار برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112592

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =