بحران سوخت، انگلیسی‎ها را به صف کرد

وزیر حمل و نقل انگلیس امروز از مردم در صف های بنزین خواست، در زمان خرید بنزین نرمال و عادی رفتار کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، گرنت شپس، وزیر حمل و نقل انگلیس امروز از مردم در صف های بنزین خواست، در زمان خرید بنزین نرمال و عادی رفتار کنند.

وی افزود کمبود بنزینی نداریم و دولت تلاش می کند محدودیت رانندگان را برطرف کند تا به جایگاه های بنزین سوخت برسانند.

در روزهای اخیر، پس از اینکه شرکت های نفتی اعلام کردند با کمبود راننده برای ارسال سوخت از پالایشگاه ها به جایگاه ها مواجه اند و برخی از جایگاه ها به علت کمبود سوخت تعطیل شد، صف های طولانی خودروها در جایگاه های بنزین در انگلیس دیده می شوند زیرا رانندگان ساعت ها در صف هستند تا باک خودروهای خود را پر کنند.

وزیر حمل و نقل انگلیس در گفتگو با اسکای نیوز مدعی شد: « کمبود سوخت نداریم...مهم ترین چیز این است که مردم طبق معمول کار خود را ادامه دهند و خودروهای خود را در مثل حالت عادی پر کنند؛ در نتیجه دیگر صفی نخواهیم داشت و کمبودی در جایگاه نخواهد بود.»

به گزارش فارس، در انگلستان، ماه هاست که یک بحران شدید تدارکات ادامه دارد؛ این بحران، یکی از پیامدهای مختلف برگزیت و عمدتا ناشی از کمبود حمل کننده بار است: در این مورد، ماشین های حمل سوخت کافی برای رساندن سوخت به همه توزیع کنندگان وجود ندارد.

همچنین بحران انرژی در انگلیس به قدری جدی شده که در چند ده سال گذشته بی‌سابقه بوده است. عوامل متعددی باعث شده تا قیمت حامل‌های انرژی در انگلیس به شدت افزایش یافته و شرکت‌های تامین کننده نیز با مشکلات بزرگی مواجه شود.

از طرفی تولیدکنندگان گوشت در انگلیس حالا به یکی از قربانیان افزایش قیمت گاز در این کشور تبدیل شده‌اند.

 گاز دی اکسید کربن یکی از محصولاتی است که در کنار تولید کودهای شیمیایی تولید شده و در زمان کشتار حیوانات در کشتارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین تولیدکنندگان گوشت در بسته بندی این مواد غذایی و همچنین نوشیدنی‌ها برای آنکه ماندگاری آن را افزایش دهند، از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1112644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =