حضور جهادگرانه دانشجویان در خط‌ مقدم نبرد با کرونا نشانه نهادینه‌ شدن حس‌ مسؤولیت‌پذیری است

معاون فرهنگی و دانشجویی سابق وزارت بهداشت در پیامی از اعضا خانواده بزرگ نظام سلامت، دانشجویان و دانشگاهیان علوم پزشکی کشور ضمن تقدیر و تشکر، طلب حلالیت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، متن پیام سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی سابق وزارت بهداشت خطاب به اعضا خانواده بزرگ نظام سلامت، دانشجویان و دانشگاهیان به شرح زیر است؛

با سلام و احترام؛

توفیق خدمت در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرصت مغتنم و پرافتخاری بود که نصیب بنده گردید. در این مدت همکاران پرتلاشم علی‌رغم همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در کشور و محدودیت‌ها و چالش‌های مترتب بر آن، اقدامات ارزشمندی در جهت توسعه تعامل با جامعه بزرگ دانشگاهی و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی به نمایش درآوردند که بدون تردید این تلاش‌ها جز با الطاف الهی به ثمر ننشسته است .

از طرفی حضور جهادگرانه دانشجویان فرهیخته علوم پزشکی در خط مقدم جبهه نبرد با کووید ۱۹ که نشان از نهادینه‌ شدن حس‌ مسؤولیت‌پذیری و از خودگذشتگی در دانشگاهیان و دانشجویان این مرز و بوم دارد، از درخشان‌ترین و اثرگذارترین اقدامات مدیریت اپیدمی بیماری در این دوران نفسگیر بوده و ان‌شاءالله خواهد بود و بدون شک تاریخ زرین ایران اسلامی به رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان در این برهه حساس تاریخی افتخار خواهد کرد.

اکنون که توفیق خدمت و حضور در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سر آمده است، با آرزوی موفقیت برای برادر ارجمندم جناب آقای دکتر شیراوژن در مسؤولیت جدیدشان، به رسم حق‌شناسی مراتب سپاس وقدردانی خود را از صمیم قلب و ژرفای جان به حضور کلیه اعضاء خانواده بزرگ سلامت، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تقدیم نموده و ضمن طلب حلالیت، از تلاش‌های بی وقفه و همراهی مسئولانه کلیه همکاران گرانقدر سپاسگزاری می‌نمایم.

گفتنی است، سیماسادات لاری از اول تیرماه سال ۱۳۹۸ تا چهارم مهرماه ۱۴۰۰ با حکم دکتر سعید نمکی وزیر سابق بهداشت‏، در کسوت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مشغول فعالیت بود. سعید نمکی در ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹‏، لاری را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد. سمتی که تا پایان دوران مسؤولیت لاری در معاونت فرهنگی و دانشجویی در اختیار وی بود.

انتهای پیا/

کد خبر: 1112706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =