حضور آجورلو نویدبخش روزهای خوب استقلال

در حالی که تنها ۳ روز از تغییر در مدیریت استقلال می‌گذرد، اقدامات مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید این باشگاه، نوید بخش روزهای خوب برای استقلال و هواداران است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛یکی از اقدامات آجورلو در روزهای ابتدایی مدیریتش، سر زدن به آکادمی باشگاه و بررسی شرایط تیم های پایه است.

چرا که استقلال نیازمند توجه به معدن جواهر خود است. 

در دهه گذشته که یکی از دوران طلایی استقلال به حساب می‌آید،حضور چند بازیکن از محصولات آکادمی استقلال در موفقیت های تیم نقشی غیر قابل انکاری داشته است.

اما در سال های اخیر بی توجهی مدیران استقلال به تیم های پایه کاملا مشهود بود و همین موضوع باعث شد که معدود بازیکنانی که از آکادمی باشگاه رشد کردن به جای اضافه شدن به تیم بزرگسالان، راهی تیم های دیگر لیگ برتر شوند.

حال امیداریم با مدیریت و درایت مصطفی آجورلو، آکادمی نگاه ویژه‌ای شود و بازیکنان این تیم های پایه با اطمینان به باشگاه و به امید این که در آینده می‌توانند برای تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان بروند با فراغ بال بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

اگر این اتفاق رخ دهد در آینده نه چندان دور نه تتها استقلال، بلکه فوتبال ایران شاهد ستارگانی همچون، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و ....خواهد بود.

کد خبر: 1112769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =