مسئولان از تیم ما حمایت کنند

سرمربی استقلال ملاثانی از مسئولان این شهر تقاضا کرد که به مشکلات تیم رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در گفت‌وگویی که با خبرنگار موج داشت در مورد شرایط و مشکلات این تیم صحبت هایی را انجام داد که در ادامه از نظر می گذرانیم.

از مسئولین تقاضا دارم به مشکلات تیم رسیدگی کنند

از استاندار محترم و دلسوز تقاضای داریم در کنار دبیر کل ورزش و جوانان و ریاست هیات فوتبال استان خوزستان و نمایندگان محترم مجلس و مسئولان شهر ملاثانی به این مشکلات استقلال ملاثانی که امید جوانان این شهر است رسیدگی کنند.

مردم با دست خالی تیم را حفظ کردند

استقلال ملاثانی فقط یک تیم نیست بلکه شرف و علاقه و احساس مردم ملاثانی است. همین مردم غیور و با ارزش بودند این تیم به لیگ یک آوردند و با خرج خودشان و با کمک های مردمی در لیگ یک با اقتدار ماندند. 

هواداران نگران مشکلاتی هستند که از سوی فردی بدون سابقه ایجاد شده است

روزانه صد ها نفر در ورزشگاه شهدای ملاثانی نگران مشکلی هستند که از سوی فردی جوان و بدون سابقه مدیریت و بدون پشتوانه مالی که توسط دلال ها احاطه شده است و تنها سابقه او حضور در لیگ سه بوده ایجاد شده است. این فرد در حال بازی با احساسات مردم منطقه است و هر روز تن مردم ملاثانی را با یک خبر و بازی رسانه ای می‌لرزاند مسئولین محترم لطفا بخاطر این مردم پاک ورود کنید و جلوی این مشکل را بگیرید.

همچنین از نهاد های محترم امنیتی تقاضا داریم از تنها دلخوشی مردم ولایتمدار شهرستان باوی محافظت نمایند.

امیدوارم مسئولین ملاثانی مردم را خوشحال کنند

اگر تیم باشخصیت استقلال ملاثانی در مسابقات آبستن حوادث متعدد و بازی های ناپاک شد چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود. امیدوارم مسئولین جلوی این بحران ها را بگیرند و مردم ملاثانی را خوشحال نمایند و تا زمان مشخص شدن تکلیف مدیریت، تیم را در اختیار اداره ورزش جوانان و یا هیات فوتبال بگذارند و از بازی با احساسات مرد خوزستان جلوگیری کنند.

مصاحبه از امیر کریمی

کد خبر: 1112776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =