نحوه آموزش دانشجویان جدیدالورود علوم پزشکی مشخص شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اعلام اینکه آموزش دانشجویان جدیدالورود علوم پزشکی تا سه هفته دیگر شروع خواهد شد،‌گفت: این دانشجویان به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ابوالفضل باقری فرد درباره آموزش دانشجویان جدیدالورود علوم پزشکی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فعالیت‌های آموزشی خود را از اول مهر و برخی نیز از اواخر شهریور ماه آغاز کردند دستورالعمل مربوط به آغاز سال تحصیلی به این مراکز ابلاغ شده است که در آن جزئیات نحوه حضور و نوع تدریس دانشجویان تشریح شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزش‌های ما در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیم سال جازی آموزش های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی خواهد بود. دانشجویان جدیدالورود نیز ظرف چند هفته آینده فعالیت های آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: نحوه فعالیت آموزشی دانشجویان جدیدالورود در پروتکل های آموزشی بیان شده است، این دانشجویان به صورت «مجازی» آموزش خواهند دید. امیدوار هستیم با واکسیناسیون سریع دانشجویان،شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

 باقری ضمن اشاره به طرح تحول آموزش پزشکی، اظهار کرد: این طرح از سوی وزیر بهداشت ابلاغ و کارگروه‌هایی برای اجرای آن تعیین شده است طرحی است به زودی اقدامات اجرایی این طرح را آغاز خواهیم کرد. این طرح در راستای فرمایشات مقام رهبری است که تاکید کردند باید تحولی در عرصه آموزشی کشور اتفاق بیفتد. در این راستا برنامه های مختلفی در سال‌های گذشته انجام شده است و بر اساس طرح جدید نیز برنامه ها و سیاست‌ها متناسب با شرایط جدید اجرایی خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1112811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =