مشاور وزیر علوم در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مشاور خود در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در حکمی علی خیرالدین را به عنوان مشاور وزیر در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور علمی، تحقیقاتی و فناوری» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با هم‌فکری، هم‌اندیشی و هم‌یاری صاحب‌نظران در اتاق‌های فکر، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

در این حکم مطرح شده است: امید است با ارائه راهکارها و راهبردهای عملیاتی حاصل از اتاق‌های فکر اهداف مانند آموزش و پژوهش هدفمند، مهارت‌افزایی در آموزش و پژوهش، مرجعیت و دیپلماسی علمی،  اشتغال و کارآفرینی،  کاربردی‌سازی تحقیقات،  تولید ثروت از دانش و پیگیری تاسیس معاونت فناوری و نوآوری تحقق یابد.

شایان ذکر است؛ علی خیرالدین استاد تمام ممتاز دانشگاه سمنان در رشته عمران و سازه است که با بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس در آموزش عالی، دارای ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =