جزئیات استفاده از تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نحوه بهره‌مندی فرزندان اعضای هیئت علمی از تسهیلات انتقال مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نحوه بهره مندی فرزندان اعضای هیئت علمی از تسهیلات انتقال مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: پیرو ابلاغ دستور العمل اجرایی مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی درزمینه تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی به منظور انتقال به اطلاع می رساند نحوه اقدام درباره مصوبه فوق اعلام شد. بر این اساس آن دسته از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی استفاده از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاه آزاد اسلامی(به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و دامپزشکی که نتایج آنها توسط سازمان سنجش اعلام شده است) هستند لازم است از امروز چهارشنبه ۷ مهر تا دوشنبه ۱۲ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی و از طریق لینک مربوطه نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مستندات مربوطه اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور صدور معرفی نامه جهت بهره مندی از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی برای بارگذاری در سامانه سنجش آموزش کشور با در دست داشتن مدارک لازم شامل حکم هیئت علمی،اصل تصویر شناسنامه فرد هیئت علمی و فرزند وی به مرکز جذب و استخدام هیئت علمی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است به فاصله حداکثر ۷۲ ساعت پس از بارگزاری مستدات در سامانه دانشگاه آزاد اسلامی متقاضیان می‌توانند نتیجه بررسی درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =