رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان را منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، هاشم داداش پور را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

در این حکم عنوان شده است: امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کار گیری همه ظرفیت های آن سازمان و همکاری و هم افزایی همکاران ستادی و معاونت های دانشجویی موسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر ماموریت ها و امور محوله با رویکرد تحول گرا و دانش بنیان، موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است هاشم داداش پورعضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی میتوان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های  غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

‌انتهای پیام/

کد خبر: 1112984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =