رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتصاب ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب پیمان جبلی به عنوان ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در ابتدای متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. بی‌تردید دانش، تجربه و سوابق ارزنده‌تان بیانگر این است که به عنوان مدیری کارآمد، موجب اعتلا و اثربخشی بیش از پیش در این سازمان خواهید بود.

در انتهای این پیام آمده است: خوشبختانه در سالهای اخیر تعامل سازنده و مثبتی بین سازمان صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته و امیدوارم در این دوره با حضور جنابعالی، این همکاری متقابل  همچون گذشته  در زمینه ها و موضوعات مختلف توسعه پیدا کند. از درگاه خداوند متعال مزید عزت و سربلندی روز افزون برای جنابعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =