مدیرعامل بورس تهران استعفا کرد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با تأیید استعفای خود از این سمت گفت: با تصمیم هیأت مدیره فعلا محمود گودرزی به عنوان سرپرست منصوب شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، علی صحرایی با تأیید این خبر که از مدیرعاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران استعفا کرده است، گفت: هیأت مدیره سرپرستی اداره این شرکت را به محمود گودرزی معاون شرکت بورس سپرده است، تا به زودی حکم وی به عنوان مدیرعامل صادر شود.

مدیرعامل سابق بورس اوراق بهادار تهران افزود:‌ با توجه به رویدادهایی که اخیراً اتفاق افتاده بنده استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره کردم و هیأت مدیره آقای گودرزی را به عنوان سرپرست برگزید و بنده از جامعه سهامداران عذرخواهی می‌کنم و اتفاقات افتاده به هیچ‌وجه عمدی نبوده است.

صحرایی این را هم گفت: برای آقای گودرزی آرزوی توفیق می‌کنم و امیدوارم جامعه سهامداران از قصور احتمالی در مدت مدیریت اینجانب بر بورس تهران به دیده عفو نگاه کنند.

وی البته تأیید کرد استفاده از ماینرها به صورت محدود در بورس با مصوبه هیأت مدیره بوده است.

بر اساس این گزارش، روز گذشته اخباری مبنی بر کشف ماینر در بورس تهران مطرح شد که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و بعد از تایید و تکذیب‎های مختلف، در نهایت سازمان بورس این موضوع را تایید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =