اژه ای: در ‌مبارزه با فساد کوتاه نخواهیم آمد / برای ‌مسدود کردن گلوگاه های فساد عزمی جزم داریم

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه برای ‌مسدود کردن گلوگاه های فساد عزمی جزم داریم، گفت: در ‌مبارزه با فساد کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای که صبح امروز پنجشنبه هشتم مهر ماه 1400 به‌منظور بررسی مسائل قضایی و پیگیری احقاق حقوق عامه در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرده است، لحظاتی پیش وارد مرکز این استان شد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به شهر قزوین به زیارت امامزاده حسین ابن علی ابن موسی‌الرضا (ع) رفت و مورد استقبال مقامات ارشد اجرایی و قضایی استان از جمله نماینده، ولی فقیه و استاندار قزوین قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفرش به قزوین، با اشاره به ویژگی‌های استان قزوین گفت که نباید در استانی با چنین ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، مشکلی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: استان قزوین یکی‌ از قطب‌های اقتصادی و صنعتی و کشاورزی است که بیش از 3 هزار واحد صنعتی و تولیدی و دشت‌های فراوان حاصلخیز و مراکز علمی و شخصیت‌های شاخصی دارد.

رئیس قوه قضاییه از مسئله آب، محیط زیست و زمین به ویژه اراضی وقفی و همچنین برخی ناهنجاری‌های اجتماعی به عنوان مسائل مهم استان قزوین یاد کرد.

وی تاکید کرد که قصد داریم با همکاری قوای دیگر و مردم مشکلات و مسایل استان قزوین حل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه حضور جریانات مختلف سیاسی در استان نباید باعث جلوگیری از سرعت پیشرفت قزوین شود، ابراز امیدواری کرد که مسائل و مشکلات این منطقه با همدلی و همکاری قوای سه‌گانه و مردم حل شود.

وی تاکید کرد که آنچه در برخورد با ناهنجاری‌ها و مبارزه با فساد و تبعیض و حذف گلوگاه‌های فساد مربوط به دولت و مجلس است، به آن‌ها منتقل می‌کند تا این معضلات با اصلاح قوانین یا وضع قوانین جدید و تقویت بخش‌های نظارتی، برطرف شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: در این سفر تلاش می‌کنیم هر مشکلی که در استان قابل حل است با برنامه‌ریزی در استان برطرف شود و مواردی که نیاز به کمک دیگر دستگاه‌ها دارد در تهران تصمیم‌گیری خواهیم کرد تا گام‌هایی بلندتر، عمیق‌تر و گسترده‌تر در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم برداریم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و تبعیض و کمک به دولت در زمینه مسدود کردن گلوگاه های فساد، عزمی جزم دارد، افزود: در جریان این سفر نیز تصمیماتی در این راستا اتخاذ خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پس از زیارت امامزاده حسین ابن علی ابن موسی‌الرضا (ع) با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نسبت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

وی همچنین بر مزار مرحوم آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید قزوین و مرحوم جمال کریمی‌راد وزیر دادگستری و سخنگوی اسبق دستگاه قضا حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =