از سرنوشت عجیب بادران تا روزهای غربت شاهین!

لیگ دسته اول فوتبال ایران قرعه کشی شد تا تیم ها وضعیت خود را برای آغاز مسابقات بدانند اما در این بین مانند همیشه برخی از تیم های این مسابقات هنوز آماده حضور در مسابقات نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و تیم ها با مشخص شدن وضعیتشان در حال آماده سازی برای شروع مسابقات هستند اما در این بین باز هم تیم هایی هستند که همچنان وضعیت نامشخصی دارند و حواشی فراوانی را در اطراف خود می بینند.

حاشیه های حل نشدنی لیگ یک

تا لحظه نوشتن این گزارش سرنوشت عجیب غریبی برای لیگ یک امسال باید متصور شد. قرعه کشی لیگ یک در حالی برگزار شده که فارغ از کمبودهای سخت افزاری که همچنان پا برجاست اوضاع موجودیتی باشگاههای این سطح از فوتبال هم سر در گریبان و سردرگم می باشد.

سایپا و هوس های لیگ برتری

سایپایی ها که تا آخرین لحظات با محمد نصرتی بسته بودند و در چرخشی عجیب در آخرین لحظات با سعید اخباری برای هدایت این تیم به توافق رسیدند، این روزها اگرچه تمرینات خود را آغاز کرده اند و در قرعه کشی لیگ یک شرکت کرده اند اما همچنان مدعی و منتظر حکمcas هستند و عملا خود را لیگ برتری می دانند. حالا اگر این شرایط بوجود آید سوال اینجاست که آیا خود سایپا برای لیگ برتر که زمان زیادی به سوت آغاز آن نمانده تدارک دیده؟ و یا کدام تیم جای سایپا باید به پایین سقوط کند؟ و کلی سوال که باید در مورد لیگ برتری بودن این تیم مطرح کرد. و این خود می تواند سرآغاز یک جنجال برای فوتبال ما هم می باشد.

بادران و سرنوشتی عجیب

بادرانی ها که امتیاز خود را به شمس آذر قزوین ظاهرا فروخته اند اما این انتقال تا لحظه این گزارش هنوز صد در صد نشده و در مراسم قرعه کشی نام بادران برده شده. بادرانی که تا خرید امتیاز پدیده مشهد هم پیش رفت و بعد از آن مدعی مباحث دیگری شد و هم اکنون خبرهایی از دستگیری سران آنها به گوش می رسد و سرنوشتی عجیب برای تیمی که در این حدود پنج سال اصولا تا روز آخر مدعی صعود بود متصور می باشد.

شاهین بوشهر و روزهای غربت

یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال ما روزهای سختی را می گذراند، در حالی که آنها باید خود را برای شروع مسابقات آماده کنند، هنوز وضعیت این تیم چه از نظر اسپانسر و مالکیت مشخص نیست. سال پیش شهرداری بوشهر هزینه های زیادی را برای این تیم‌کرد و کمی بدشانسی شاید در یک قدمی صعود آنها را از لیگ برتر دور کرد اما اینکه امسال چه بر سر شهرداری و ارگان های این شهر آمده مشخص نیست که یکی از تنها ترین دلخوشی های مردم فوتبال خیز بوشهر به مزایده گذاشته شود. بوشهرهای خون گرم حالا روزهای غریبی را در فوتبال می گذرانند.

استقلال ملاثانی و وضعیت نامشخص

استقلالی های شهر کوچک خوزستان حالا از بعد مالکیت به مشکلات عجیبی خورده اند . در حالی که ابراهیم اشکش و کادر او تیم را چند صباحی تمرین داده اند اما ظاهرا مالک جدید این تیم که حکم قضایی امتیاز این را دارا هست با عزیز فرسیات به توافق رسیده و تمرینات را با جمعی دیگر شروع کرده. از ملاثانی خبرهای خوبی به گوش نمی رسد، تیمی که سال پیش با نداری و در هفته های آخر لیگ یک ماندگار شد حالا در کشمکش مالکیتی به سر می برد. وضعیت این روزها این تیم ما را به یاد سالهای پیش یک تیم پرطرفدار لیگ برتری می اندازد که در یک زمان و یک زمین دو سرمربی نامدار در حال تمرین تیم بودند.اما نکته اینجاست که در هر صورت با تمام این تفاسیر سال بسیار سختی برای این باشگاه می توان تصور کرد، بسیار طاقت فرسا تر از سال قبل.

خوشه طلایی ساوه و سکوت محض

خبرهایی از واگذاری این تیم به قم وجود دارد اما در هر حال هنوز هیچ چیز برای این تیم مشخص نیست. آنها که چند سال اخیر با هزینه های نسبتا بالا به امید صعود در لیگ یک شرکت می کردند امسال در کل در هاله ای از ابهام فرو رفته اند هنوز نه کادر فنی نه شرایط مدیریتی آنها مشخص نیست و ظاهرا از دست رفتن زمان هم خیلی برای آنها تفاوتی نمی کند.

امیر کریمی (کارشناس فوتبال)

کد خبر: 1113137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =