سپاه آمادگی خود را برای کمک به دولت اعلام کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه به دولت‌های گذشته جمهوری اسلامی کمک کرده از اعلام آمادگی این نیرو برای کمک به دولت آیت‌الله رئیسی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دولت آقای رئیسی اقدامات قابل توجهی را در فرآیند واکسیناسیون گروه‌های مختلف انجام داده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه بسیاری از مدیران، مدیران دولت قبل هستند و فقط وزیر بهداشت تغییر کرده است اما شاهد تغییرات اساسی در فرآیند واکسیناسیون هستیم به صورتی که در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی اعلام شد که باید فرآیند واکسیناسیون را دهها برابر کنیم که این اقدام ظرف مدت کوتاهی انجام گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بنا بر اعلام مسئولان وزارت بهداشت تعداد قابل توجهی از هموطنان واکسینه شده‌اند و این کار می‌توانست در دولت قبل انجام شود.

سردار فدوی همچنین در ارتباط با تعامل سپاه با دولت فعلی خاطر نشان کرد: سپاه به دولت قبل هم کمک کرد آن‌ها کمک هم می‌خواستند اما حرف‌هایی هم می‌زدند. در دولت آقای رئیسی هم اعلام کرده‌ایم به توان حداکثری که دولت بخواهد کمک خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1113185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =