هشدار اتاق مشترک گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی / پاسخ کوبنده می‌دهیم

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره تشدید جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از فلسطین الیوم، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود شود.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامدهای جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.

این در حالی است که روز گذشته نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از سیاست‌های «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین به شدت انتقاد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تصریح کرد: واقعیت این است که هیچ چیز نمی‌تواند سیاست‌های بایدن و بنت در قبال فلسطین را دستخوش تغییر سازد.

این مقام فلسطینی در ادامه عنوان کرد: جو بایدن و نفتالی بنت اساساً هیچ راهکاری را برای حل و فصل موضوع فلسطین نمی‌پذیرند. کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست اشغال، غصب اراضی و نقض حقوق فلسطینیان ادامه می‌دهد.

اسماعیل هنیه همچنین اظهار داشت: از آنجایی که منافع و مصالح آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارد، بنابراین مواضع آنها در قبال فلسطین تغییر نخواهد کرد. در این میان، عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مایه تأسف ماست.

هنیه عنوان کرد: برخی کشورهای عربی بر این باور هستند که مشروعیت‌شان نشأت گرفته از ارتباط آنها با ایالات متحده آمریکا است. به همین دلیل است که آنها به خواسته آمریکا برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی تن می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =