سکته مغزی فتحعلی اویسی صحت دارد؟

خبرها درباره بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های ماندگار سینما و تلویزیون حکایت از سکته مغزی و کما و حال ناخوشِ او دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری ایسکانیوز، شبِ گذشته در فضای مجازی، اخباری از فتحعلی اویسی منتشر شد که به کما رفته و برای او دعا کنید. صبحِ امروز اظهارنظری از محمد شیری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که این کما و سکته مغزی او حقیقت دارد. 

تماس و پیگیری از خانواده او و دوستانش ادامه پیدا کرد تا اینکه با خسرو امیرصادقی دوستِ نزدیک فتحعلی اویسی صحبت کردیم. او هم بسیار نگران بود و به خبرنگار تسنیم  گفت: من هم شنیدم که او دچار سکته مغزی شده اما از جزئیاتِ بیماری و حال و احوالِ دیگرش خبری ندارم. در حال پیگیری‌ام تا بتوانم جزئیات دیگری را برای مردم علاقه‌مند این بازیگر محبوب بدست آورم.

شواهد حاکی از حالِ ناخوش این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دارد و گفته می‌شود او در بیمارستانی در تهران بستری است؛ درخواستِ خسرو امیرصادقی و برخی از همکاران او، این بود که مردم برای سلامتی "فتحعلی اویسی" که سال‌ها در سینما و تلویزیون تلاش کرد تا آثار خوبی از خودش ارائه کند، دعا کنند.

فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان در مجموعه ‌ای تلویزیونی شهر قشنگ، کمربندها را ببندیم، دارا و ندار، زیر زمین، باغچه مینو و ... به ایفای نقش پرداخته است. و مدت‌ها بود که از فضای سریال‌ و فیلم فاصله گرفته بود و به گفته همکارانش در خارج از ایران زندگی می‌کرد. 

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

کد خبر: 1113240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =