مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد

مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات نودانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی از امروز ۱۰ مهرماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۰ دانشگاه‌های علوم پزشکی از امروز ۱۰ مهر ماه آغاز شد. دانشجویان لازم است پس از ثبت‌نام در دانشگاه مبدا و دریافت شماره دانشجویی نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقال خود اقدام کنند. مهلت ثبت درخواست دانشجویان ۲۰ مهرماه به پایان می‌رسد.

دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال  یا سامانه درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.

بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می‌یابد. تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

گفتنیست ثبت‌نام نقل و انتقالات برای «دانشجویان علوم پزشکی ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته است، این مرحله صرفاً برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید در نظر گرفته شده است.

 درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «آخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی شده و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبدا و مقصد نیز اعلام می‌شود.

«سامانه ارتباط نزدیک» وب سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر برای پاسخگویی سریع و به موقع به دانشجویان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده است، به همین منظور دانشجویان باید از مراجعه حضوری  خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =