«شورای تعامل دانشگاه و دانشجو» جایگزین شورای صنفی در دانشگاه آزاد شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسری شدن «شورای تعامل دانشگاه و دانشجو» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرزاد جهانبین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از سراسری شدن «شورای تعامل دانشگاه و دانشجو» در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

جهان‌بین در این باره در صفحه شخصی خود نوشت: بر اساس مصوبه امروز شورای معاونین، «شورای تعامل دانشگاه و دانشجو» سراسری شد. سال گذشته، به صورت آزمایشی، چهار استان خوزستان، خراسان رضوی، یزد و اصفهان مامور تشکیل این شورا شدند و بعد از یکسال و با گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی، شورای معاونین مصوب کرد که این شورا در سراسر کشور تشکیل شود.

در ادامه متن این پیام آمده است: این شورا محملی برای درگیرکردن دانشجویان با مسائل صنفی و رفاهی و استفاده از نظرات آنها و در عین حال در جریان قرار گرفتن انها از مسائل دانشگاه است.  دوران دانشجویی بخشی از دوران وزارت طبق روایات تربیتی است و این شورا بر این اساس طراحی شده است. امروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اهمیت این شورا، بر اساس آیات قران تاکید کرد که مسئولان دانشگاه با سعه صدر، این ظرفیت را نعمت بدانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113321

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =