آخرین جزئیات مسدودسازی حساب بانکی دانشجویان ایرانی در کره‌جنوبی/ وزارت خارجه درحال پیگیری است

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان آخرین جزئیات مسدودسازی حساب بانکی دانشجویان ایرانی در کره جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ساعاتی پیش خبری مبنی بر مسدودسازی حساب بانکی دانشجویان ایرانی در کره جنوبی از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد.

در کنار این موضوع، تصویری از ایمیل وزارت آموزش کره جنوبی به دانشجویان ایرانی بورسیه در این کشور نیز منتشر شده است که از احتمال قطع شدن کمک هزینه تحصیلی آنها به دلیل بسته شدن حساب هایشان خبر داده است.

در همین ارتباط، ابراهیم حاجی زاده مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تایید این خبر اظهارکرد: اداره کل بورس و اعزام دانشجویان غیرایرانی از وزارت خارجه و بانک مرکزی درخواست کرده است که بررسی و پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهد که البته تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: هنوز اطلاعات کافی درباره دلایل و جزئیات این موضوع در دسترس نیست و وزارت خارجه بهتر می‌تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

حاجی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط مسدودسازی حساب بانکی دانشجویان ایرانی در کره جنوبی با پرداخت نشدن پول نفت ایران توسط این کشور گفت: بنده نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظری داشته باشم بلکه وزارت خارجه باید نسبت به آن اطلاع رسانی کند.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزارت خارجه درحال پیگیری این موضوع است و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Pinar IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      خیلی ناراحتم