اهدای یک جلد قرآن با دستخط رهبر انقلاب به خانواده شهید لندی

رئیس صدا و سیما در سفر به استان خوزستان برای ادای احترام به شهید «علی لندی» به خانه این نوجوان فداکار ایذه‌ای رفت و به خانواده او تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، در گزارش روابط عمومی رسانه ملی آمده است: پیمان جبلی رئیس جدید صدا و سیما در دیدار با خانواده شهید «علی لندی»، او را به عنوان نماینده یک جریان فرهنگی دانست و گفت: این شهید نماینده جریان فرهنگی نوجوانان کشور است و هر از گاهی با وقوع چنین اتفاقاتی است که می‌فهمیم این رویش و نسل جدید که فداکاری خود را به رخ می‌کشد، روز به روز رو به ازدیاد و تعالی است.

جبلی در دیدار این خانواده شهید از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم قرآنی را با دست خط ایشان به خانواده لندی هدیه داد. رئیس رسانه ملی همچنین با اهدای لوح به امضای خود، از خانواده این شهید عزیز قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی پس از ادای احترام به روح بلند این شهید گفت: امروز در اولین روز فعالیت رسمی‌ام به عنوان رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توفیق یافتیم که خدمت خانواده بزرگوار این شهید برسیم.

صدا و سیما , قرآن ,

وی افزود: این شهید عزیز الگو و حجتی است که خداوند بر ما نازل کرده است تا قدر نعمات خدا را بدانیم. این شهید، نمونه‌ای از الگوهایی است که روشن‌کننده مسیر و چراغ راه نسل جدیدند.

جبلی گفت: در این دیدار با این خانواده محترم عرض ادب و احترام کردیم و به این روح بزرگ تبرک و تیمم می‌جوییم تا با برکت آن، در مسیر اداره این رسانه فراگیر و دستگاه مهم فرهنگی کشور ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =