آخرین تحلیل‌ها از بازار سکه و طلا / قیمت‌ها افزایش می‌یابد؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بالا رفتن نرخ انس جهانی طی روزهای گذشته بازار طلا را دچار نوسان کرده است.

ابراهیم محمدولی؛ رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص آینده بازار سکه و طلا گفت: اخباری که در حوزه سیاسی و اقتصادی به ویژه سیاست خارجی ما اتفاق می افتد تاثیر بسیار زیادی بر قیمت های داخلی دارد. با توجه به اتفاقاتی که در حوزه شمال کشور و انجام مانورهایی در مرز با آذربایجان رخ داده سبب شده تا طی روزهای اخیر با نوساناتی در حوزه سکه و طلا حتی اندک روبرو شویم.

وی ادامه داد: بالا رفتن نرخ انس جهانی در روزهای گذشته یکی دیگر از عوامل نوسان این بازار بوده،  صعود ۳۰ دلاری قیمت انس جهانی از عوامل رشد قیمت‌ها در داخل بوده است.

وی بیان کرد: بنا به دلایل متعددی قیمت جهانی طلا در حال حاضر واقعی نیست و  در روزهای آینده با نزدیک شدن قیمت انس جهانی به رقم واقعی، شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه طی روزها و حتی ماه‌های آینده روند قیمت انس جهانی و داخلی رو به افزایش خواهد بود افزود: برای اینکه بازار ما دچار نوسان نشود باید  اقداماتی در راستای تقویت اقتصاد و  پول ملی مان انجام دهیم که این موضوع نیز نیازمند زمان است که البته دولت آقای رییسی برنامه های خوبی را شروع کرده اند که به نظر بنده در شش ماهه سال ۱۴۰۱ شاهد تغییرات اساسی در بازار اقتصادی کشور و تقویت پول ملی مان باشیم.

پایان پیام/

کد خبر: 1113425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =