تسریع روند ثبت‌نام نودانشجویان در دانشگاه آزاد همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، همزمان با آغاز ثبت‌نام حضوری نودانشجویان واحد همدان از افزایش سه برابری میز خدمت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرتضی قائمی با اشاره به آغاز ثبت‌نام حضوری نودانشجویان گفت: پس از ثبت‌نام مرحله اینترنتی دانشجویان، چند روز است که مرحله حضوری ثبت‌نام آغاز شده و با رعایت شیوه‌نامه و دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزشگاه پوریای ولی در حال انجام است.

وی افزود: پیش از آغاز ثبت‌نام، در فضای مجازی آموزش‌های لازم و مدراک موردنیاز به صورت مستمر و گسترده منتشر شد که نودانشجویان با اطلاعات کافی مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خدمات به نودانشجویان در ورزشگاه بزرگ پوریای ولی انجام شد که با داشتن فضای مناسب از تجمع و ازدحام جلوگیری شده است.

قائمی تشریح کرد: با افزایش سه برابری کارکنان و میزخدمت در ورزشگاه پوریای ولی، روند ثبت نام تسریع پیدا کرده و باعث تسهیل مراحل ثبت‌نام شده است. در ورزشگاه به‌جز انجام مراحل ثبت‌نام خدماتی دیگر به نودانشجویان مانند استقرار پایگاه اینترنتی برای افرادی که مرحله ثبت‌نام اینترنتی را انجام ندادند ارائه می‌شود؛ همچنین وجود میز مشاوره با حضور مشاوران دانشگاه که به دانشجویان در تصمیم‌گیری و انتخاب رشته کمک می‌کنند.

وی افزود: غرفه‌های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی نیز در ورزشگاه مستقر هستند که به جذب دانشجو و توضیح در مورد فعالیت های دانشگاهی مشغول‌اند.

قائمی اشاره کرد: با وجود فضای مناسب و تعداد بالای میز خدمت و کارکنان دانشگاه، روند ثبت‌نام بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و همچنان تا پایان مهرماه ادامه دارد.

تنظیم خبر: محمد لطفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1113498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =