ابراز امیدواری وزیر بهداشت به بازگشایی مدارس از آبان‌

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۷۰ درصد مردم تهران واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، گفت: امیدواریم با واکسیناسیون دانش آموزان، بتوانیم مدارس را در نیمه آبان‌ماه بازگشایی کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، واکسن کرونا به نوه 12 ساله وزیر بهداشت در مرکز واکسیناسیون شهدای مدافع حرم درتهران تزریق شد.

بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این مرکز واکسیناسیون اظهار داشت: تا امروز حدود 58 میلیون دوز واکسن کرونا در نوبت اول و دوم در کشور تزریق شده است که معادل 68 درصد می‌شود و در تهران نیز حدود 10 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است که 70 درصد جمعیت هدف را شامل می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با واکسیناسیون دانش آموزان، بتوانیم مدارس را در نیمه آبان‌ماه بازگشایی کنیم و تقاضای ما این است که والدین، فرزندان 12 تا 18 ساله خود را علیه کرونا واکسینه کنند تا مدارس به شکل حضوری بازگشایی شود، نوه خودم که 12 ساله است نیز امشب واکسن کرونا تزریق کرد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان و همه افرادی که واکسن کرونا دریافت می‌کنند، پس از تزریق نیز باید پروتکل‌ها رعایت کنند ابراز امیدواری کرد که با عبور از دوران کرونا، آسایش و آرامش به مردم برگردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =