سازمان هواپیمایی پاسخگوی گرانی بلیط‌ها نیست/ وزیر راه چه می‌کند؟

طی روزهای اخیر شاهد بروز مشکلاتی در رابطه با قیمت بلیط هواپیما و استفاده از کل ظرفیت پروازها بودیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز؛ گران شدن بلیط های پرواز تهران _ مشهد فقط چند روز مانده به رحلت پیامبر (ص) و تعطیلات آخر هفته از یک سو و فروش تمامی صندلی های پروازها طی هفته های اخیر از سوی شرکت های هواپیمایی علیرغم دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر فروش ۶۰ درصدی بلیط ها ما را بر آن داشت تا پیگیر این موضوع باشیم که چرا هیچ نظارتی بر این مسائل وجود ندارد و سازمان های متولی در سکوت کامل سعی دارند بی اهمیت از مسئله رد شوند.

بیشتر بخوانید:

پایان فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی / چرا قیمت‌ بلیط‌ها کاهش نیافت؟

سازمان هواپیمایی پاسخگوی گرانی بلیط‌ها نیست/ وزیر راه چه می‌کند؟

پیگیری های خبرنگار ما از سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از روز چهارشنبه برای علت‌یابی این موضوع آغاز ولی متاسفانه به جوابی نرسیدیم.

سازمان هواپیمایی پاسخگوی گرانی بلیط‌ها نیست/ وزیر راه چه می‌کند؟

طی تماس های مکرر خبرنگار ما با انجمن هواپیمایی کشوری که اصولا همیشه مقصود سامانی اسعدی دبیر انجمن با خبرنگاران در ارتباط است در هر بار تماس و طرح سوال خبرنگار از ایشان با بیان اینکه در جلسه هستم و امکان پاسخگویی ندارم از جواب دادن به این موضوع سر باز زدند البته لازم به ذکر است که این تماس ها یک یا دو بار نبوده و طی چند روز متوالی و در ساعات مختلف روز انجام شده که در هربار ایشان با رد تماس نیز از پاسخ به سوال ما امتناع کردند.

از سوی دیگر ماجرا را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کردیم که متاسفانه علیرغم اینکه اولین سازمانی است که باید پاسخگو باشد طی چند روز متوالی با بهانه جویی های متعدد از دادن پاسخی مناسب امتناع کردند.

لازم به ذکر است که سازمان هواپیمایی کشوری زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است ولی متاسفانه این وزارت خانه نیز پس از روی کار آمدن تیم جدید، اقدامی اساسی در زمینه ساماندهی ناوگان هوایی کشوری انجام نداده و از سوی دیگر در خصوص مشکلات پیش آمده در  پروازها و نحوه فروش بلیط ها سکوت اختیار کرده است.

پایان پیام/

کد خبر: 1113580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =