لزوم توجه به رتبه‌ بندی معلمان و همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: رتبه‌ بندی معلمان، همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان، تقاضای تسری حقوق کارکنان دادگستری، نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید و کارمندانی که از وضعیت خود گلایه دارند باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس امروز ( دوشنبه ۱۲ مهرماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اولین ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم به دو مقوله اقتصاد، فرهنگ و حضور در جمع مردم، اظهار داشت: آنچه امروز در این موضوع پرداخته می‌شود حاصل بررسی کارشناسی، تعامل و ارتباط مستقیم با مردم انقلابی استان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان علی آباد کتول است.

بیشتر بخوانید:

راهکار طلایی اجرای رتبه‌ بندی معلمان چیست؟

جامعه فرهنگی با امید به لایحه رتبه‌ بندی معلمان نگاه کنند

اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان رفع تبعیض‌ها علیه این قشر است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: رتبه‌ بندی معلمان، همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان، تقاضای تسری حقوق کارکنان دادگستری، نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید و کارمندانی که از وضعیت خود گلایه دارند باید مورد توجه قرار گیرند.

ماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی، در تذکر به دولت و وزیر نیرو، ادامه داد: امسال اوضاع قطعی برق و آب، مردم استان گلستان را بسیار رنجور و ناراحت کرده باید هر چه سریعتر بحث تکمیل شبکه زرین گل، قره سو و سدهای نرماب و میرداماد توجه ویژه‌ای از سوی دولتمردان به ویژه وزیر نیرو شود.

وی تصریح کرد: بعد از فاز دوم نیروگاه با توجه به قطعی‌ها از جناب آقای محرابیان و آقای خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی می‌خواهم هر چه سریعتر در شورای اقتصاد بحث فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد را قطعی کنند.

نوروزی در ادامه پیرامون موضوع کشت پنبه در سرزمین طلای سفید در جهت اشتغال مولد، رونق کشت و کار، کسب و کار، تولید، اشتغال، رونق اقتصادی، اصلاح سیاست الگوی کشت در استان به وزیر جهادکشاورزی تذکر داد.

وی بار دیگر در تذکر به دولت و وزیر جهادکشاورزی، اظهار کرد: نهاده‌ها، تجهیزات و ماشین آلات به کشاورزان به قیمت دلار فروخته می‌شود اما دسترنج کشاورز به قیمت ریال است این رفتار کشاورز عزیز گلستانی را و شهرستان عزیزمان را بسیار ناراحت کرده است. تازه ما قیمت گندم را برای سال آینده با تعیین نرخ 7500 تومان به خوبی دیده ایم، گندمی که الان از روسیه و کشورهای همجوار وارد می‌شود بالای 10 هزار تومان است که با توجه به هزینه‌های کاشت، جاشت و برداشت برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست.  

نوروزی در تذکر به دولت، وزرای، تعاون، صمت و اقتصاد و دارایی، عنوان کرد: براساس آنچه مرکز آمار اعلام کرده است گلستان جزء 5 استان آخر کشور است، هلدینگ بانک‌ها، شستا و صنایع بزرگ در استان محروم مظلوم گلستان سرمایه گذاری نکردند. از آقای رییس جمهور می‌خواهم همانطور که در دانشگاه امام علی(ع) در جلسه دفاع از وزرا خدمتشان عرض کردم، مردم مظلوم گلستان تقاضای سفر زودهنگام توسط ایشان و هیات دولت به این استان را دارند تا ببینند که هیچ اقدام خاصی در جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه انجام نشده است. برنامه وزرایی که نام بردیم اعم از آقایان عبدالملکی، خاندوزی و فاطمی امین برای بهبود استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول در صنایع تبدیلی چیست؟

وی پیرامون حوزه گردشگری، عنوان کرد: استان گلستان قطب گردشگری است چرا که از طبیعت بکر برخوردار بوده و از غرب تا شرق دارای بهترین ظرفیت گردشگری است که از ناهارخوران تا در ازگل تا محمد آباد و زرین گل و آبشار تمام خزه دنیا در علی آباد کتول وجود دارد، بنابراین تقاضا داریم آقای ضرغامی با بهره‌مندی از این پتانسیل عظیم اقدام لازم را در جهت رونق گردشگری در این منطقه انجام دهد.

نوروزی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان تاکنون اقدام خاصی در حوزه سرمایه‌گذاری و رفع بیکاری در این استان انجام نداده‌اند.

وی با بیان اینکه مشکل دیگر این منطقه به صدور قبض‌های سرسام‌آور برمی‌گردد خطاب به رییس مجلس، هیات رییسه و سایر نمایندگان مجلس، یادآور شد: روزانه حدود 8 ساعت برق در استان گلستان قطع بوده است اما امروز قبض‌هایی بیش از یک میلیون تومان برای مردم صادر شده است، کارگران و کشاورزان چطور باید این مبالغ را پرداخت کنند؟

عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در پایان در مورد استاندار گلستان به وزیر کشور تذکر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عباسعلی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      سلام خسته نباشید آقای نمایند محترم مجلس شورای اسلامی علی اباد. کتول به فکر بازنشستگان کشوری سال 2 / 2 / 96 بازنشسته که یک مدرک تحصیلی رزمندگان شاغل بازنشستگان اجر ای نشده است باشید که دولت قبل آن را پایمال کرده است پیگیری کنید