فقط به افزایش رکورد و مدال طلا فکر می کردم

قهرمان مسابقات پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو تاکید کرد در طول این مدت فقط به افزایش رکورد ها و کسب مدال فکر می کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از موج؛ هاشمیه متقیان دارنده مدال طلای پارالمپیک در گفت‌وگویی، صحبت هایی در مورد شرایط خودش پیش از مسابقات پارالمپیک و سختی های رسیدن به این مدال مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.

فقط به افزایش رکورد و مدال طلا فکر می کردم

بعد از مسابقات پارالمپیک ریو ٢٠١٦ که مقام چهارم را به دست آوردم به طور جدی تمریناتم را از هفته ای ٩ جلسه شروع کردم و خداروشکر سال به سال افزایش رکورد داشتم و توانستم در دو مسابقه جهانی بعد از پارالمپیک ریو مدال نقره را کسب کنم. در طول این مدت فقط به افزایش رکورد و مدال طلا فکر می کردم.

سختی های زیادی کشیدم اما هیچوقت ناامید نشدم

در این مدت شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. تحمل هوای گرم و شرجی و دمای بالای ٥٠ درجه واقعا طاقت فرسا بود اما هیچ وقت ناامید نشدم. همچنین به خاطر شرایط ویروس کرونا پارالمپیک توکیو یک سال به تعویق افتاد اما این را هم به فال نیک گرفتم و بهتر از سال قبل تمریناتم را ادامه دادم.

میزبانی ژاپن بسیار خوب بود

شرایط مسابقات بسیار خوب بود همچنین باید بگویم وضعیت زمین تمرین و مسابقه و تجهیزاتی که به وسیله آنها مسابقه دادیم نیز قابل قبول بود. هر روز بخاطر شرایط ویروس کرونا کنترل می شدیم و هر روزه با گرفتن تست کرونا خیال ما را از سلامتی مان راحت می کردند. 

شرایط اردوها قابل قبول بود

اردوهایی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین یک سال قبل از پارالمپیک توکیو برگزار کردند واقعا مفید بود چون اردوهای ما در شهرهایی برگزار شد که با شرایط آب و هوای توکیو مطابقت داشت.

برای بازی های آسیایی و جهانی آماده می شوم

برنامه من برای آینده ورزشی ام حضور در مسابقات پارآسیایی هانگجو ٢٠٢٢ و مسابقات جهانی است و تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد و خوشرنگ ترین مدال را در این مسابقات بدست بیارم.

در پایان به این نکته اشاره کنم که از نتیجه عملکردم بسیار راضی هستم و خداراشکر می کنم که با افزایش رکوردم توانستم مدال طلا را به دست بیاورم.

کد خبر: 1113635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =