جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و علامه طباطبایی

سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی نیروی داوطلب امریه (سرباز) جذب می‌کنند.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک، نیروی داوطلب امریه (سرباز) جذب می‌کند. متقاضیان که زمان اعزام آنان یکم دی یا یکم اسفند ماه ۱۴۰۰است،  رزومه خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ به نشانی TDINS@acecr.ac.ir ارسال کنند.

همچنین جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی از بین فارغ‌التحصیلان و یا دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) و مهندسی فناوری اطلاعات، سرباز امریه می‌پذیرد.

خلاق و علاقه‌مند به کار تیمی، مسئولیت پذیر، منعطف، دقیق و منظم؛ مهارت‌های اجتماعی بالا جهت ارتباط موثر با سایر همکاران؛ ساکن تهران؛ فارغ‌التحصیل و یا دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) و مهندسی فناوری اطلاعات، به عنوان شرایط عمومی و تسلط کامل بر محیط ویندوز؛ تسلط کامل بر مایکروسافت آفیس؛ تسلط بر ویندوز سرور و مجازی سازی Hyper-V، ESXI و Vmware؛ توانایی برنامه نویسی و پشتیبانی پایگاه داده SQL؛ تسلط به مفاهیم شبکه در سطح CCNA و MCTNA و کانفیگ سخت‌افزارهای شبکه سیسکو و میکروتیک؛ تسلط به Microsoft Office (word, excel, visio)؛ توانایی مدیریت سایت و صفحات مجازی؛ توانایی تولید محتوا به صورت عکس و کلیپ، به عنوان شرایط اختصاصی داوطلبان اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی به نشانی www.jatt.ir در منوی همکاری با واحد، با تکمیل فرم جذب نیروی سربازی (امریه)، درخواست خود را بارگذاری کرده و در صورت هرگونه سوال و ابهام با شماره ۳-۸۸۹۱۱۰۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

کد خبر: 1113751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =