دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر از قطب‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با امکانات بسیارخوب ورزشی یکی از قطب‌های ورزشی کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، امیرعباس لشگری رئیس از مجموعه  امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بی‌نظیر است و باید بین این واحد دانشگاهی و فدراسیون‌های ورزشی تعامل بیشتری انجام شود تا بتوان از این امکانات استفاده کرد.

لشگری با اشاره به وجود سالن های استاندارد کشتی، بدمینتون و چند منظوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: باعث افتخار است که این واحد دانشگاهی چنین امکاناتی دارد و باید از این ظرفیت ها به منظور توسعه ورزش و درآمدزایی بهره‌برداری شود. امکانات دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به ارتقای کیفی ورزشکاران ملی کمک کند.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های جدی این مرکز پیگیری ورزش همگانی است که امیدواریم مانند ورزش های قهرمانی و حرفه‌ای آن را دنبال کنیم. در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی  پیشرفت های چشمگیری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های خوبی برای بخش همگانی در حوزه کارکنان، دانشجویان و اساتید طراحی و آماده کردیم که یکی از مهم ترین آن بحث لیگ همگانی است که به مدت 2 ماه دانشجویان، کارکنان و اساتید می توانند در این لیگ حضور پیدا کنند.

لشگری هدف از برگزاری لیگ همگانی را  نهادینه کردن فرهنگ فعالیت جسمانی، انجام فعالیت ورزشی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =