آخرین وضعیت بورس / روند حرکت بازار صعودی خواهد بود؟

بورس هفته را با رشد ۳۶ هزار واحدی در روز شنبه شروع و با رشد ۳ هزار واحدی در روز چهاشنبه به پایان رساند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته ای که گذشت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

مردم از بورس خارج نشوند / بازار روند صعودی خواهد داشت

شاخص کل بورس شنبه با رشد ۳۶ هزار  واحدی در پایان معاملات روز به عدد یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۴۰۳۱ واحد مثبت شد ارزش معاملات بورس ۷۳۱۷ میلیارد تومان بود.

آخرین وضعیت بورس / روند حرکت بازار صعودی خواهد بود؟

 شاخص کل بورس یکشنبه با رشد ۳ هزار  واحدی در پایان معاملات روز به عدد یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۲۲۴۸ واحد منفی شد. ارزش معاملات بورس ۶۹۴۵ میلیارد تومان بود.

آخرین وضعیت بورس / روند حرکت بازار صعودی خواهد بود؟

شاخص کل بورس دوشنبه با رشد ۸ هزار واحدی در پایان معاملات روز به عدد یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۲۹۶۸ واحد مثبت شد.ارزش معاملات بورس نیز ۵۲۴۶ میلیارد تومان بود.

آخرین وضعیت بورس / روند حرکت بازار صعودی خواهد بود؟

شاخص کل بورس چهارشنبه با رشد ۳ هزار واحدی در پایان معاملات روز به عدد یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۱۷۹۰ واحد مثبت شد.ارزش معاملات بورس نیز ۵۸۰۱ میلیارد تومان بود.

آخرین وضعیت بورس / روند حرکت بازار صعودی خواهد بود؟

بر اساس این گزارش سهیل کلاهچی کارشناس بازار سرمایه میگوید با توجه به وضعیت فعلی معاملات بورس به نظر می رسد که برآیند کلی بازار تا پایان سال مثبت باشد.

مصطفی صفاری؛ کارشناس بازار سرمایه و بورس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: مطمئنا بورس در نیمه دوم امسال بیشترین بازدهی را نسبت به تمامی فرصت های سرمایه گذاری برای سهامداران خواهد داشت ولی به این شرط که بانک مرکزی نرخ ارز را بالا نبرد.

وی معتقد است مردم نباید به دلیل نگرانی و شوک هایی که به بازار وارد شده، از بورس خارج شوند بلکه برعکس باید در چنین شرایطی که با افت قیمت ها نیز روبرو هستیم با خرید بیشتر قیمت متوسطه را کاهش داده و سود ببرند.

پایان پیام/

کد خبر: 1113905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =