مراسم تودیع و معارفه نماینده تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد 

مراسم تودیع و معارفه نماینده تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان امروز چهارشنبه ۱۴ ماه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه محمد عظیم خدایاری نماینده تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد همدان امروز چهارشنبه با حضور مهدیون مدیر تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس محترم نهاد مقام معظم رهبری و دبیران تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مهدیون در آغاز مراسم ضمن قدردانی از ابوالفضل یدالهی اصلان گفت: وی در این مدت زحمات فراوانی برای تشکل‌ها و انجمن های اسلامی کشید و از این به بعد در سمت فعلی خود در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد همدان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، مسئولیت تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی به خدایاری واگذار شد.

وی افزود: وجود تشکل ها و انجمن های اسلامی در دانشگاه برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا دانشجویان انقلابی و جهادی تعلیم و تربیت می‌کند و باعث رشد و شکوفایی استعدادها می‌شود.

مهدیون بیان کرد: باید در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نماینده وجود داشته باشد تا نظارت دقیق و مستمر بر تشکل‌ها و انجمن‌های اسلامی‌ داشته و شاهد گستردگی فعالیت و افزایش تعداد تشکل‌ها باشیم.

در ادامه مراسم ابوالفضل یدالهی اصلان معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری که در دوران تحریم و تحریف قرار داریم. راه حل این مشکلات جهاد تبیین است که روش تقویت جهاد ارتباط با تشکل های اسلامی و دانشجویی است.

وی افزود: ما مسئولان باید انجام امور و تفویض اختیار را به خود دانشجویان بسپاریم تا شاهد نقش آفرینی و شکوفایی استعداد آیندگاه کشور باشیم و همچنین شاهد افزایش تعداد تشکل‌های اسلامی و دانشجویی در دانشگاه باشیم.


در بخش دیگر مراسم محمد عظیم خدایاری بیان کزد: از حسن اعتماد و انتخاب برای انتصاب اینجانب تشکر می‌کنم. انشاالله در این مسئولیت بتوانیم با ارتباط موثر و پشتیبانی همه جانبه از تشکل ها و انجمن‌های اسلامی در تعلیم و تربیت و اهداف مهم انقلاب اسلامی قدمی مهم برداریم.

وی افزود: با توجه به منابع و استعدادهای خوب دانشگاه و به کارگیری این استعدادها در جای درست و اهمیت تشکل‌ها در امور تشکیلاتی و کار تیمی، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از مسئولان در این راستا درخواست کمک و همکاری داریم.


در پایان مراسم هر کدام از دبیران تشکل‌ها درباره فعالیت‌ها و مشکلات موجود به اختصار گفتگو کردند این مراسم با پاسخگویی  مهدیون درزمینه بررسی حل مسائل و مشکلات پیرامون تشکل‌ها به پایان رسید.

مراسم تودیع و معارفه نماینده تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد 

مراسم تودیع و معارفه نماینده تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد 

تهیه و تنظیم؛ منا کرمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1113929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =