بازگشت ۲ استقلالی به جمع آبی‌پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (پنج‌شنبه) در مجموعه خیریه عمل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ با صحبت‌های فرهاد مجیدی در مجموعه خیریه عمل آغاز شد.

در این جلسه تمرینی بهزاد نوشادی بدنساز تیم فوتبال استقلال حضور دارد.

نوشادی به دلیل مثبت شدن مجدد تست کرونایش مدتی در تمرینات استقلال غایب بود و امروز با منفی شدن تست کرونایش در تمرین حاضر شد.

همچنین سید حسین حسینی که در بازی دوستانه استقلال مقابل خیبر خرم‌آباد غایب بود، در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

در این جلسه تمرینی بازیکنان بعد از ۳۰ دقیقه گرم کردن و کارهای بدنسازی زیر نظر نوشادی، به سه تیم تقسیم شدند و حدود ۳۰ دقیقه به مرور یک تاکتیک انتقال توپ از دفاع به حمله مشغول شدند.

در ادامه دقایقی از سوی کادرفنی نکات فنی به بازیکنان توضیح داده شد و بازیکنان به مرور این نکات فنی در بخش پایانی تمرین پرداختند.

تیم فوتبال استقلال همچنان در زمین خیریه عمل تمرین می‌کند. چمن این زمین به علت نداشتن کیفیت مناسب باعث مشکلاتی در اردوی آبی‌ها شده است. باشگاه استقلال تا اینجای کار برخی اقدامات لازم را برای پیدا کردن زمین تمرین مناسب انجام داده است اما تا به این لحظه، هیچ تغییری برای آبی‌پوشان صورت نگرفته است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1114013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ماشا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 0
      درود موضوع خیلی خیلی مهم و حیاتی اینه که تو برنامه بازیهای لیگ میشه برا هر تیم بجز پرسپولیس فهمید که اون تیم هفته بعد با چه تیمی بازی داره . حتی میشه فهمید که هر تیم بازیهاشو از چه تیمی میگیره و به چه تیمی تحویل میده. مثلا تیمهایی که با صنعت نفت بازی دارن هفته بعدش با استقلال و بعد از استقلال با پیکان بازی دارن. ولی چرا 14 تیم رو اینجوری چیدن ولی پرسپولیس یه برنامه مافیایی برا بازیهاش چیده شده؟ هر تیمی با پرسپولیس بازی داره تو هفته دوم یابعدی بلافاصله میره با حریف هفته سوم پرسپولیس بازی میکه ؟ یعنی بناچار و ندانسته میره واسه پرسپولیس حریفشو ارزیابی میکنه که قرمزا نسبت به بازیی که این تیم تازه با خودشون انجام داده حریف بعدیشون رو حسابی و مفتی و ناجوانمردانه سبک سنگین کنن . مگه میشه وقتی شما قراره با تیمهای A و بعد B بازی داشته باشید ، دوستان مافیایی شما طوری برنامه بازی تیمها رو چیده باشن که بعد بازی با تیم A ، اول بشینید بازی حریف بعدیتون یعنی B رو با همین تیم A که همین هفته باش بازی کردید تماشا و تجزیه تحلیل کنید و بعد با ناجوانمردی با تیم نگون بخت B بازی کنید و بیچاره اصلا نفهمه