اختلافات عمیق در کابینه رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت با یکدیگر اخنلاف دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، روزنامه صهیونیستی «هاآرتس» پرده از اختلافات «نفتالی بنت و بنی گانتس» نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم برداشته و اعلام کرد هنگامی که که بنت در دوشنبه گذشته می‌خواست علیه موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) صحبت کند گانتس را در جریان نگذاشته بود و اندکی قبل از سخرانی‌اش موضوع را به وزیر جنگ اعلام کردند.

نزدیکان گانتس اعلام کردند او با افشای عملیات موساد و سخنرانی علیه آن مخالف بود، اما وقتی پیدا نکرد با بنت صحبت کند.

منابع مطلع به هاآرتس اطلاع دادند: بنت با نشان دادن اختلافات عمیق با اعضای کابینه خود یک شکست را رقم زد و از خطوط قرمز عبور کرد. حتی نزدیکان بنت نیز از این سخرانی آگاه نبودند و آن را اتفاق غیرمنتظره‌ای نامیدند.

هاآرتس در خصوص اختلاف گانتس با بنت نیز گفت: بعد از اعلام تشکیل کابینه به دلیل اینکه گانتس از موقعیت خود در آن راضی نبود یک سری تنش‌ها با بنت پیدا کرد، زیرا او به طمع موقعیت بهتر با نتانیاهو (نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی) ائتلاف نکرد.

این روزنامه در پایان هم اعلام کرد اگرچه گانتس ناامیدی خود را از شرایط سیاسی اعلام نکرده است، اما اختلافات و تنش‌ها با نفتالی بنت، نخست‌وزیر، یائیر لاپید، وزیر خارجه و دیگر وزاری کابینه این رژیم به خوبی مشهود است. او مدام از این‌که در جریان امور قرار نمی‌گیرد ابراز نارضایتی و عصابنیت می‌کند.

پیش از این هم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از رویکرد نفتالی بنت اعلام نارضایتی کرد و قول داد دوباره به قدرت بازگردد. او بارها اعلام کرده کابینه‌ای که بنت تشکیل داده است یک کابینه ضعیف است که حتی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به خوبی رویکرد بد آن را مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =