دانشجویان علوم پزشکی خدمات رایگان تشخیصی و درمانی دریافت کنند

شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه، خواهان دریافت خدمات رایگان تشخیصی و درمانی برای دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نامه نوشت و خواهان دریافت خدمات رایگان تشخیصی و درمانی در حوزه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، کلینیکی، پاراکلینیکی برای دانشجویان علوم پزشکی شد. 

در این نامه خطاب به عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت آمده است: با توجه به حضور و خدمات‌رسانی دانشجویان دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محیط‌های درمانی و بهداشتی و خدمات‌رسانی این دانشجویان به مردم کشور به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا و نیز افزایش هزینه‌های خدمات درمانی و بهداشتی در سالیان اخیر، شایسته است که خود این دانشجویان نیز از خدمات رایگان تشخیصی و درمانی در حوزه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، کلینیکی و پاراکلینیکی و غیره به صورت کامل مشمول بیمه درمانی و تشخیصی شوند. لازم به ذکر است این مهم هم اکنون در بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت رایگان به دانشجویان ارائه می شود که موجب رضایت و رفاه حال دانشجویان است.

در ادامه این نامه آمده: شایان توجه است که سلامتی هرچه بیشتر نیروهای آینده ساز نظام سلامت کشور تاثیرات به‌سزایی در کیفیت خدمات‌رسانی آنان دارد. به همین منظور مستدعی است با توجه به اجرایی شدن این طرح بیمه‌ای در گذشته نیز بررسی کنید و در صورت صلاحدید اقدامات مقتضی برای انجام آن و ابلاغ کشوری موضوع توسط آن معاونت و  دیگر معاونت‌های وزارت متبوع را مبذول کنید.

دانشجویان علوم پزشکی خدمات رایگان تشخیصی و درمانی دریافت کنند

انتهای پیام/

کد خبر: 1114039

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =